De Precept geeft de toekomst van Polestar weer. Het bedrijf, dat onderdeel is van Volvo, wil gebruik maken van duurzaam interieur, hightech HMI en design. In februari onthulde Polestar-CEO Thomas Ingenlath de digitale versie van de Precept. Nu is in Zweden de Precept in detail getoond. De naam "Precept" werd gekozen om de rol van de concept car te benadrukken bij het uiteenzetten van de intenties van Polestar. De Precept is een manifest van hetgeen Polestar gaat brengen in de toekomst. De auto is een belangrijke mijlpaal voor Polestar als een op zichzelf staand merk, met een unieke designfilosofie die stevig verankerd is in de merkwaarden: puur, vooruitstrevend en performance. "Mensen vragen me vaak over de toekomst van Polestar, en natuurlijk laten we onze toekomstige modellen nog even niet zien", zegt Thomas Ingenlath. “De Precept toont waar we naartoe gaan - onze ontwerprichting, onze ambities over duurzaamheid en de geweldige digitale gebruikerservaring die onze toekomstige modellen zullen bieden. De Precept toont onze toekomst, niet als een mooie droom of iets uit een sciencefictionfilm. Dit is onze realiteit die komen gaat”. Duurzaamheid
Digitale technologie
Design
1 Comment
|
AuthorGerrit Brand richtte in 1993 het merk GranTurismo magazine op. Sindsdien schrijft hij o.a. over auto's Categories |